Loterie promocyjne, loterie SMS i online

Pomagamy w prawidłowym i zgodnym z ustawą o grach hazardowych urządzaniu loterii promocyjnych i audioteksowych. Świadczymy usługi doradcze i consultingowe przy współpracy z wyspecjalizowanym biurem księgowym i kancelarią prawną.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu pomożemy fachowo zorganizować i przeprowadzić każdą loterię, w tym:

  • loterie promocyjne (www, kanały tradycyjne),
  • loterie audioteksowe / loterie SMS (SMS Premium, IVR),
  • loterie instant win,
  • loterie kuponowe,
  • loterie zdrapkowe,
  • loterie online.

Wszystkie loterie promocyjne, loterie sms czy loterie online, organizujemy zarówno dla klientów finalnych, konsumentów, jak i w modelu biznesowym, dla partnerów handlowych czy kooperantów.

Nasze usługi dotyczące organizacji loterii promocyjnych i audioteksowych obejmują m.in.:

  • przejęcie kompetencji podmiotu urządzającego grę hazardową - kompleksowa organizacja loterii,
  • nadzór nad loteriami na podstawie Świadectwa Zawodowego wydanego przez Ministra Finansów czy odpowiednich zaświadczeń z ukończenia szkolenia z zakresu przepisów ustawy o grach hazrdowych,
  • pozyskiwanie zezwoleń z Izb Administracji Skarbowej na terenie całego kraju,
  • pomoc w uzyskaniu gwarancji bankowej wypłaty nagród,
  • tworzenie regulaminów, protokołów i raportów z przeprowadzonych loterii,
  • doradztwo w zakresie urządzania gier hazardowych w świetle Ustawy o grach hazardowych z 19 listopada 2009 roku,
  • kreację materiałów reklamowych,
  • produkcję i wysyłkę materiałów POS,
  • zapewnienie platformy sms oraz przyjmowanie, ewidencjonowanie i raportowanie zgłoszeń,
  • dobór, ofertowanie, zakup, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie, adresowanie i wysyłka nagród wraz z ewidencjonowaniem potwierdzeń odbioru nagrody (PON),
  • wydawanie nagród niestandardowych,
  • zapewnienie dedykowanej infolinii oraz rzetelną komunikację z Uczestnikami loterii,
  • raportowanie wyników i przebiegu loterii,
  • prowadzenie losowań na żywo,
  • raportowanie prowadzonych działań marketingowych oraz rzetelna analiza potrzeb Klientów, zarówno na początku procesu promocyjnego, jak po jego zakończeniu,
  • pomoc w doborze nagród aktualnie pożądanych przez uczestników akcji promocyjnych na polskim rynku.

Skontaktuj się z nami lub wyślij brief
Indywidualną wycenę przygotujemy w ciągu 24 godzin.