Karty przedpłacone z brandingiem – nowe możliwości

Poniedziałek 28 listopada, 2016
Karty przedpłacone z brandingiem – nowe możliwości

Obserwując na rynku rozkwit akcji motywacyjno – lojalnościowych, zarówno w modelu b2b jak i b2c, przedstawiamy Państwu zalety i możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie kart premiowych do wynagradzania partnerów biznesowych, pracowników czy kontrahentów.

Jest to niezwykle wygodne i efektywne rozwiązanie dla wszystkich podmiotów, pragnących wzmocnić swoje działania marketingowe wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz zwiększyć wydajność sił sprzedaży i kanałów dystrybucji.

Karty premiowe to nagroda idealna, gdyż daje pełną swobodę zarządzania ufundowanymi środkami przez osoby/firmy obdarowane.

Zalety zastosowania kart premiowych:

  • Największa swoboda wyboru nagrody przez uczestnika programu w dogodnym dla niego terminie;
  • Łatwość dopasowania różnej wartości nagród wraz z możliwością wielokrotnego doładowania kart na różne kwoty;
  • Prosta logistyka, brak dodatkowych kosztów związanych z wyborem i magazynowaniem nagród;
  • Alternatywa dla nagród rzeczowych, voucherów czy bonów, które posiadają liczne ograniczenia;
  • Możliwość dopasowania parametrów karty do celów dowolnej akcji promocyjnej;
  • Wzmocnienie działań brandingowych, a przede wszystkim działań o charakterze motywacyjno-lojalnościowym.

Funkcjonalność kart premiowych daje ich użytkownikom dużą swobodę w zakresie czasu, miejsca oraz sposobu i celu wykorzystania środków finansowych:

  • Karty mogą być przygotowane w renomowanych, światowych systemach płatniczych: VISA i MASTERCARD;
  • Karty przedpłacone są powszechnie akceptowane w każdym punkcie handlowo-usługowym wyposażonym w terminal płatniczy w Polsce, za granicą i w Internecie;
  • Karty na podpis lub karty z PIN – z wypłatą lub bez wypłaty środków z bankomatów;
  • Możliwość sprawdzanie salda, historii transakcji i zarządzanie kartami na stronie internetowej oraz telefonicznie poprzez automatyczny serwis (24/7/365);
  • Karty z PIN – samodzielne nadanie i możliwość zmiany numeru PIN;
  • Możliwość zamknięcia przygotowanych kart na wybrane terminale płatnicze – opcja szczególnie atrakcyjna dla sieci sklepów i centrów handlowych!;
  • Długi okres ważności kart.

Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, mogą Państwo liczyć na pełną indywidualizację zamawianych kart:

  • Karty premiowe z własnym projektem graficznym Klienta lub wyłącznie z logo firmy zlecającej;
  • List powitalny z indywidualnym projektem graficznym oraz treścią na życzenie Klienta;
  • Eleganckie etui do kart;
  • Ulotka informacyjna, katalog możliwości, list gratulacyjny, podziękowanie w dowolnej formie, zarówno tradycyjnej, jak i przygotowanej wg. indywidualnych upodobań firmy zlecającej.

Polecamy serdecznie wykorzystanie bogatych możliwości tzw. brandowanych kart przedpłaconych w dowolnych promocjach oferowanych przez naszą Agencję.
Więcej informacji nt. produkcji, obsługi i wdrożenia programu produkcji i obsługi kart przedpłaconych  w dziale KONTAKT. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

« wróć do listy